Pientä treenitaukoa ollut nyt, huomaan, mutta eipä tuo niin haittaa kun en edelleenkään ole päättänyt mitä Bondin kanssa alkais seuraavaksi tavoitteellisemmin tekemään. Jotain täytyy silti jatkaa, kun se on nyt  ihanan vilkas ja haluaa tehdä mun kanssa. Ehkä tokoa jatketaan leikkauksen jälkeen, se on kuitenkin mun vahvin laji, vaikkei siinäkään tulokset päätä huimaa. Jännä juttu, mutta parhaiten olen pärjännyt ekan koirani kanssa, alkaa vaan miettiä olisiko siinä ollut potentiaalia pidemmällekin, jos olisin silloin itse osannut enemmän.

Pennut on kuulemma tuplanneet painonsa ja Ansa vois jo tehdä välillä muutakin kuin olla äiti. Jotenkin olin odottanutkin ettei se kovinkaan kauan jaksa pentulaatikossa kokoaikaisesti maata. Vois taas mennä katsomaan, etttei se mua kokonaan unohda. Ja olenhan mä jo melkein viisi päivää malttanut pysyä poissaNolostunut.

PK

Eilen aloitettiin jälkikurssi, aluksi teoriaa kylläkin ja se melko tuttua, mutta käytännössä en ole alkua pidemmälle ehtinyt koskaan. Mielenkiintoista nähdä mitä toi otus tästä touhusta tulee pitämään. Kotiläksyksi saatiin jälkimerkkien tekoa, tuunasin vähän mejämerkkejä niin pääsin aika vähällä ja sitten otin kepin ilmaisua sisällä, ei ongelma ainakaan motivoituna. Sitten ulkona samaa ja hyvin löytyi taas keppi, mutta en paljoa viittinyt ottaa kun meni hiukan hakuhommiksi enkä tiedä saisko mennä vai onko mitään väliä ja miten tämä muuten eroaa tunnarista? Tuntuu, että taas teen ongelmia lisää tokoa ajatellen.

Tänään tottista ja kisatreenit, vaikka eihän me olla vielä kisakunnossa. Seuraaminen hiukan parempaa kuin vähään aikaan on ollut, mutta paikka kyllä vaihtelee melkoisesti, täsmätreeniä siihen seuraavaksi ja vaatimusta nostettava. Istuminen oli täysin häipynyt mielestä, blondi ei vaan pysty käsittelemään pitkiä käskyketjuja tai en mä tiedä mitä sille tarttis tehdä, erotteluharjoituksia varmaan vaan lisää. Maahan kuitenkin tosi loistavasti ja luoksetulo ok, eteentuloa tietenkin pitäis parantaa. Sileä nouto nätti, palkkasin ensin sivulla pysymisestä, sillä kun on tapana varastaa ja nyt ei saanut edes käskeä odottamaan ennnen heittoa. Hyppynoudossa (80 cm) hieman yllättäen kiersi palatessa, heitin kyllä vinoon, mutta osaa normaalisti hakea hypyn. Korkeus taisi nyt hämätä. Eteenlähetys hieno, vähän yritti keulia seuraamisessa mutta parempi näin kuin että jäisi pyörimään siihen mun eteen, että häh, mihin pitäis mennä, pitäiskö mennä mihin, häh??? Ja paikallaolossa ei ongelmia. A:ta ei edes yritetty. Ehkä sitten jatketaan harjoituksia, jos jälki alkaa mennä sujuvasti heti. Muuten taas tokoa ja ehkä sitten verijälkeä, jonka olen jättänyt koko ajan myöhemmäksi, niinkuin eläkeläislajiksi.