Olipas hyvät aksatreenit tänään, jos jalkojen kipeys jotain kertoo. Tekis mieli lähteä sittenkin kisaamaan, jos vaikka se juoksu ei vielä ihan alkaiskaan. Hypyt mua on kyllä alkanut pelottaa, Ansan tekniikka ei oikein meinaa riittää 65 senttiin, ainakaan tolla vauhdilla. Katselin hyppytekniikkakursseja, mutta aika vähän niitä pidetään ja ei nyt oikein viitsi ilmoittaakaan just sen juoksun takia.

Bondi voi erittäin hyvin. Taidan ens yönä jo nukkua taas sängyssä sohvan sijaan. Ekana yönä se nukkui mun vieressä patjalla lattialla, mutta viime yönä ei jätkää näkynyt, eli kyllä se jo sitten varmaan pärjää yön yli yksinkin. Täytyy vaan jotenkin estää sohvalle pääsy, kun Bondi on menossa ihan normaalisti joka paikkaan, jollen estä. Tänään otin sen mukaan treeneihin, vaikka olin ajatellut pitää sitä kotona, mutta ehkä kuitenkin paranemisessa on myös psyyke tärkeää. Ja ei kai se sen enempää rasitu autossa maatessaan kuin kotonakaan. Nyt tarttis uskaltaa kiskaista teippiside pois haavan päältä, mutta miten ihmeessä mä sitten pidän sen haavan puhtaana, ei ymmärrä. Ei kai sitä nyt ihan ilman suojaakaan voi jättää? Enhän mä nyt koko ajan voi olla vahtimassa milloin koira päättää piehtaroida, kun se on vaan aika kivaa touhua. Siis sisälläkin. Ulkona olen sentään vielä pitänyt sen koko ajan remmissä. Taitaa olla parempi jättää side vielä paikoilleen, kurkkaan vaan ihan hiukan miltä alla näyttää. Mitä vähemmän sorkin haavaa, sitä paremmin se luultavasti paranee.

Joo, haava näyttää ihan kuivalta ja siistiltä, annan siis siteen vielä olla. Luulisi selässä olevan paranevan hyvin, kun kerran se kastraatiohaavakin parani, keskellä märkää, kuraista syksyä. Oikeastaan ihmettelen vieläkin, ettei siitä tullut mitään ongelmia.