Jos taas jotain kirjailisi, kamalasti tapahtuu, mutta ei kuitenkaan oikeastaan mitään uutta ja ihmeellistä, mitä niistä sitten aina kertomaan. Ja mulla on ollut selkä ja niska ihan jumissa, ei ihan ole ergonomiat kohdallaan, varsinkaan kotikoneella ollessa. Ja minä sentään olen tehnyt lopputyöni ergonomisen työpisteen suunnittelusta. Mutta kuka niitä omia ohjeitaan nyt noudattaisi...

Lauantaina oli piirimestaruuskisat ja oikeastaan olen oikein tyytyväinen meidän suoriutumiseen. No, joukkueradalta olisi pitänyt kyllä tulos tehdä, sen verran helppo rata, mutta kun ei edes yritä ohjata koiraa, niin minkäs sille sitten mahtaa. Tästä toivon mukaan löytyy jostain video joku päivä.

 

Sitten hyppyradalta vitonen okserilta, tämähän oli vallan loistava tulos, vaikka meno ei kovin kaunista olekaan,  mutta koskas meillä olisi. Mulla on niin kiire vaan seuraavaan kohtaan etten ehdi ohjata jokaista estettä loppuun ja taas kaarrellaan kaukaa. Ja ajat tietysti sen mukaiset.

Agiradalta olisin niin halunnut saada ihan minkä vaan tuloksen, jotta olis saanut yhteistuloksen, mutta radan nähtyäni toive kutistui melkoisen pieneksi. Aikamoista kiemurtelua ja koira olisi pitänyt uskaltaa jättää tekemään keppejä ja keinua yksin, jotta olisi ehtinyt seuraavaan paikkaan. Toivottavasti saan tästäkin videon, olisi kiva nähdä miten se oikein menikään. Mutta hyllyhän sieltä tietysti tuli.

 

Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen siihen miten itse "hallitsin" tilanteen. Tuntuu, että nyt olen päässyt siitä, että pohdin koko ajan kuka on katsomassa, mitä ne ajattelee, ei tästä mitään tule jne. Meidän treenaamisella ei tällä hetkellä tämän parempaan pystytä, mutta ei haittaa, pidetään hauskaa silti ja yritetään parantaa edes jotain.