Matkalle lähdon herättämiä ajatuksia:

1. Mulla on vaatekaapissa vaatteita, joita en muistanut siellä olevan.  

2. Mä osaan muutaman sanan ranskaa.

3. Olen saavuttanut seesteisen iän, pystyn myöntämään näyttäväni passikuvaltani.

 

Kompa on saanut ylennyksen Tosi Isoksi Tytöksi: se saa olla yön lisäksi päivätkin Bondin kanssa kämpän puolella. Ja se on ollut ihan kiltisti. Mä kypsyin jokapäiväiseen kuolalammikkoon puulastuilla kuorrutettuna portin takana, jostain syystä K stressaa tosi paljon koirahuoneessa oloa. Ihan kuin Bondi aikoinaan, ne vaan haluu olla siellä missä mäkin normaalisti olen, tai jotain. Mikälie luonne-ero se sitten on, kun Ansa makaa mielellään omissaoloissaan siellä ja Pinkollekin oli heti selvä, että sinne mennään yöksi ja päiväksi.

Muuten meillä ei juurikaan ole tehty tämän ihmeempää, Pinko ei ollut paikalla, mutta vaikka olis ollutkin, se olis pysynyt turvallisen etäisyyden päässä näin kahelista menosta: